Garance nejlepší ceny - získejte 5% slevu.
Klikněte ZDE odeslat

FAQ

 

Kdy mohu nastoupit na svůj pobyt a do kolika hodin musím při odjezdu opustit pokoj tzv. check in, check out?

Nastoupit je možné kdykoliv po 13 hod. Pokoj prosíme opustit do 10 hod.

Mohu si někde uschovat zavazadla, v případě, že bych z hotelu odjížděl/a později?

Ano, Vaše zavazadla Vám rádi uschováme na recepci hotelu.

Pokud přijedu vlastním vozem, mohu parkovat u hotelu?

Ano, náš hotel nabízí vlastní hlídané parkoviště. Cena je 100,- Kč za den. Rádi Vám parkovací místo zajistíme předem.


Pokud mám pobyt s polopenzí, je možné přikoupit si plnou penzi?

Ano, obědy lze samozřejmě dokoupit za 390 Kč na den.

Jak mohu platit za pobyt a služby? Je u vás možné platit kartou?

Ano, je to možné. Na recepci můžete platit jak hotově, tak i kreditní kartou. Akceptujeme kreditní karty VISA, EuroCard/MasterCard, Maestro. Pobyt můžete zaplatit také předem bankovním příkazem k úhradě.

Nabízíte možnost zakoupení dárkových poukazů?

Ano, dárkový poukaz Vám rádi připravíme, vystavíme a zašleme poštou včetně doprovodného informačního materiálu. Dárkový poukaz Vám můžeme také zaslat na Vaše přání e-mailem.
Nabízíme dárkové poukazy na jméno obdarované osoby a na Vámi vybraný konkrétní léčebný či relaxační pobyt, případně poukaz na nákup služeb v libovolné hodnotě.

Nabízíte možnost praní prádla?

Ano, rádi Vám zajistíme praní a žehlení prádla za poplatek. Výše poplatků Vám bude sdělena na recepci hotelu dle objemu.

Je u Vás možnost připojení na internet?

Ano, WiFi připojení nabízíme v celém hotelu zcela zdarma.

Jaký je rozdíl mezi kategoriemi ubytováni?

Kategorie ubytování se liší velikostí pokoje a nabízenými službami. Tedy čím vyšší kategorie ubytování, tím větší pokoj převážně s balkonem nebo terasou a dalšímu službami. Popis kategorií pokojů naleznete v sekci O hotelu.